فایل ورد word بررسي تاثير شاخص هاي بازاريابي دروني بر پياده سازي مديريت دانش با تاکيد بر خلق دانش (مورد کاوي شرکت ايپکو)

    —         —    

ارتباط با ما     —     لیست پایان‌نامه‌ها

... دانلود ...

 فایل ورد word بررسي تاثير شاخص هاي بازاريابي دروني بر پياده سازي مديريت دانش با تاکيد بر خلق دانش (مورد کاوي شرکت ايپکو) دارای 13 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد word بررسي تاثير شاخص هاي بازاريابي دروني بر پياده سازي مديريت دانش با تاکيد بر خلق دانش (مورد کاوي شرکت ايپکو)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد word بررسي تاثير شاخص هاي بازاريابي دروني بر پياده سازي مديريت دانش با تاکيد بر خلق دانش (مورد کاوي شرکت ايپکو)،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد word بررسي تاثير شاخص هاي بازاريابي دروني بر پياده سازي مديريت دانش با تاکيد بر خلق دانش (مورد کاوي شرکت ايپکو) :


سال انتشار : 1392

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : مديريت توسعه و تحول

تعداد صفحات :13

لطفا برای مشاهده متن چکیده به متن کامل (PDF) مراجعه فرمایید.
كلید واژه: بازاریابی درونی، مدیریت دانش، خلق دانش

لینک کمکی