فایل ورد word ارزيابي کيفيت خدمات توانبخشي با استفاده از تحليل اهميت-عملکرد در مراکز توانبخشي منتخب شهر تهران

    —         —    

ارتباط با ما     —     لیست پایان‌نامه‌ها

... دانلود ...

 فایل ورد word ارزيابي کيفيت خدمات توانبخشي با استفاده از تحليل اهميت-عملکرد در مراکز توانبخشي منتخب شهر تهران دارای 12 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد word ارزيابي کيفيت خدمات توانبخشي با استفاده از تحليل اهميت-عملکرد در مراکز توانبخشي منتخب شهر تهران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد word ارزيابي کيفيت خدمات توانبخشي با استفاده از تحليل اهميت-عملکرد در مراکز توانبخشي منتخب شهر تهران،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد word ارزيابي کيفيت خدمات توانبخشي با استفاده از تحليل اهميت-عملکرد در مراکز توانبخشي منتخب شهر تهران :


سال انتشار : 1393

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : توانبخشي نوين (journal of MODERN REHABILITATION)

تعداد صفحات :12

زمینه و هدف: تحلیل اهمیت-عملکرد ابزاری است که به طور گسترده در توسعه استراتژی های بازاریابی و بهبود کیفیت محصولات و خدمات بکار می رود. لذا، هدف از مطالعه حاضر ارزیابی کیفیت خدمات توانبخشی از دو جنبه اهمیت و رضایت از عملکرد، در چهار مرکز منتخب در شهر تهران با استفاده از تحلیل اهمیت-عملکرد و همچنین بررسی ارتباط بین متغیرهای دموگرافیک و ابعاد کیفیت خدمات می باشد.روش بررسی: مطالعه حاضر یک مطالعه مقطعی می باشد که در میان 196 نفر از مراجعه کنندگان به چهار مرکز توانبخشی منتخب در تهران (هلال احمر، مولوی، امام خمینی و شفا) انجام گرفت. بمنظور ارزیابی کیفیت خدمات این مراکز از پرسشنامه کیفیت خدمات استفاده گردید. داده ها با استفاده از نرم افزار SPSS نسخه 17 مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفتند.یافته ها: طبق نتایج بدست آمده، تمامی ابعاد کیفیت خدمات در مراکز منتخب، در ناحیه اول ماتریس اهمیت عملکرد یعنی در سطح مطلوب قرار داشتند. بعلاوه، تفاوت معنی داری بین نمرات اهمیت و عملکرد ابعاد کیفیت خدمات در مراکز منتخب و نیز بین گروه های سنی و جنسی مختلف دیده نشد (P>0.05) ولی بین گروه های تحصیلی مختلف با اهمیت (P=0.04) و عملکرد (P=0.03) بعد ملموسات و نیز اهمیت بعد تضمین (p=0.01) تفاوت معنی دار وجود داشت.نتیجه گیری: اگرچه مراکز مورد مطالعه در وضعیت مناسبی قرار دارند اما مدیران باید همواره از نقاط ضعف و قوت سازمان آگاه باشند و زمینه های بهبود کیفیت و افزایش رضایت مشتری ها را فراهم کنند.
كلید واژه: رضایت مشتری، کیفیت خدمات، خدمات توانبخشی، ابزار تحلیل اهمیت عملکرد

لینک کمکی