فایل ورد word ارزيابي مدل کارت امتيازي متوازن با استفاده از شبيه سازي ديناميکي، مطالعه موردي: بانک سامان

    —         —    

ارتباط با ما     —     لیست پایان‌نامه‌ها

... دانلود ...

 فایل ورد word ارزيابي مدل کارت امتيازي متوازن با استفاده از شبيه سازي ديناميکي، مطالعه موردي: بانک سامان دارای 25 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد word ارزيابي مدل کارت امتيازي متوازن با استفاده از شبيه سازي ديناميکي، مطالعه موردي: بانک سامان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد word ارزيابي مدل کارت امتيازي متوازن با استفاده از شبيه سازي ديناميکي، مطالعه موردي: بانک سامان،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد word ارزيابي مدل کارت امتيازي متوازن با استفاده از شبيه سازي ديناميکي، مطالعه موردي: بانک سامان :


سال انتشار : 1393

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : حسابداري مديريت

تعداد صفحات :25

در عصر کنونی، جهان با طیف وسیعی از مسائل پویای پیچیده مواجه است. منظور از «پویا» بودن یعنی «تغییر در طول زمان». مسائل پویا نیازمند اقدامات مدیریتی مستمر و پویا هستند. در حوزه مدیریت و سیاست گذاری، مسائل پویا مسائلی هستند که از ماهیت مستمر و بازگشتی برخوردارند. در این موارد، نتایج اقدامات مدیریتی مشاهده و ارزیابی شده و بر اساس آن اقدامات جدیدی صورت خواهد پذیرفت که نتایج، مشاهدات و اقدامات جدیدتری را به دنبال خواهند داشت. به این ترتیب، یک حلقه بسته شکل می گیرد. مسائل بازخوردی در نتیجه تعاملات پیچیده میان متغیرهای سیستم شکل می گیرند. هدف اصلی روش شناسی پویایی های سیستم، درک علل پویایی های نامطلوب و طراحی سیاست های جدید به منظور اصلاح یاحذف آنهاست.(میرزایی و دیگران 1386).این مقاله به پیاده سازی دینامیکی مدل کارت امتیازی متوازن در بانک سامان پرداخته که با توجه به شرایط رقابتی و پیچیده اقتصاد کنونی ایران، افزایش تعداد بانک های خصوصی و ارائه طرح های جدید از سوی آن ها در جهت جذب و حفظ مشتریان با توجه به افزایش سطح آگاهی و انتظارات مشتریان از بانک ها که دیگر چیزی بیش از نیازهای پایه ای طلب می کنند، مدیران ارشد سازمان را متوجه ایجاد تغییرات در سازمان نموده است. با این هدف که سازمان بتواند به فعالیتهایش از دید مشتریان نگاه کند، به منظور افزایش کارایی به طور کامل از ظرفیت هایش استفاده نماید و در نهایت یک فرهنگ سازمانی مشتری محور که امروزه تنها مزیت رقابتی پایدار و بلندمدت سازمان ها می باشد را ایجاد نماید.در مقاله حاضر پویاسازی الگو در هر یک از منظرها به صورت جداگانه صورت پذیرفته و سپس با توجه به تاثیرات متقابل منظرها بر یکدیگر و فرمول نویسی روابط شبیه سازی توسط نرم افزار ونسیم صورت گرفته است. آزمایش رفتار مدل و تحلیل حساسیت مدل انجام پذیرفته و در نهایت تحلیل سناریوهای مختلف ارائه می گردد.
كلید واژه: شبیه سازی دینامیکی، کارت امتیازی متوازن، حلقه های علی، نمودارهای انباشت و جریان

لینک کمکی