فایل ورد word توسعه مدلي جهت تبيين تاثير سازه هاي بازاريابي مديريت شهري بر تمايلات رفتاري نسبت به مقاصد گردشگري شهري دارای 22 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد word توسعه مدلي جهت تبيين تاثير سازه هاي بازاريابي مديريت شهري بر تمايلات رفتاري نسبت به مقاصد گردشگري شهري کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد word توسعه مدلي جهت تبيين تاثير سازه هاي بازاريابي مديريت شهري بر تمايلات رفتاري نسبت به مقاصد گردشگري شهري،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد word توسعه مدلي جهت تبيين تاثير سازه هاي بازاريابي مديريت شهري بر تمايلات رفتاري نسبت به مقاصد گردشگري شهري :
سال انتشار : 1392
نام کنفرانس، همایش یا نشریه : اقتصاد و مديريت شهري
تعداد صفحات :22
لطفا برای مشاهده چکیده به متن کامل (PDF) مراجعه فرمایید.
كلید واژه: کیفیت ادراک، ارزش ادراک شده، درگیری ذهنی، رضایت، مدیریت شهری، گردشگری شهری
