فایل ورد word تعيين سهم نسبي هويت تيمي از عوامل مديريتي باشگاه هاي حاضر در ليگ برتر فوتبال ايران دارای 28 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد word تعيين سهم نسبي هويت تيمي از عوامل مديريتي باشگاه هاي حاضر در ليگ برتر فوتبال ايران کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد word تعيين سهم نسبي هويت تيمي از عوامل مديريتي باشگاه هاي حاضر در ليگ برتر فوتبال ايران،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد word تعيين سهم نسبي هويت تيمي از عوامل مديريتي باشگاه هاي حاضر در ليگ برتر فوتبال ايران :
سال انتشار : 1393
نام کنفرانس، همایش یا نشریه : مديريت ورزشي (حركت)
تعداد صفحات :28
هدف از تحقیق حاضر، فایل ورد word تعيين سهم نسبي هويت تيمي از عوامل مديريتي باشگاه هاي حاضر در ليگ برتر فوتبال ايران است. این تحقیق توصیفی - پیمایشی و از نوع تحقیقات کاربردی است. جامعه آماری تحقیق هواداران لیگ برتر فوتبال ایران بود. حجم نمونه با استفاده از فرمول آماری تخمین زده شد و تعداد 865 نفر به دست آمد. ابزار اندازه گیری دو پرسشنامه عوامل مدیریتی باشگاه چن (2007) و پرسشنامه هویت تیمی ون و برانس کومب (1993) بود که اعتبار و روایی آن به منظور اجرای این تحقیق آزمون شد (ضریب آلفای کرونباخ در مقیاس عوامل مدیریتی باشگاه 0.86 و در مقیاس هویت تیمی 0.78). برای تحلیل داده های حاصل از نرم افزار SPSS نسخه 15 استفاده شد و با استفاده از آزمون های آماری از جمله همبستگی پیرسون، رگرسیون خطی و رگرسیون چندگانه نتایج به دست آمد. نتایج نشان داد که بین پنج عامل مدیریتی باشگاه با میزان هویت تیمی هواداران همبستگی مثبت و معناداری وجود دارد (P= 0.01)؛ از بین این عوامل، عامل جذابیت بیشترین و قوی ترین رابطه را با هویت تیمی هواداران دارد. همچنین، بر اساس نتایج آزمون رگرسیون چندگانه عوامل جذابیت، رسانه و وابستگی مدیریت باشگاه پیشگویی کننده خوبی از میزان هویت تیمی هواداران بودند. این عوامل به طور کلی بیش از 40 درصد از تغییرات متغیر وابسته را تبیین کرده اند. براین اساس، محققان اظهار می کنند که این ابعاد عامل حصول موفقیت در جهت حفظ و ایجاد هواداران با هویت تیمی بالا هستند. به عبارت دیگر، این عوامل کلیدهای اساسی تشخیص بهترین راهبردها برای باشگاه ها هستند و مزایای زیادی از جمله کسب درآمد بیشتر، جذب سرمایه، فروش بلیت بیشتر و ... دارند.
كلید واژه: باشگاه فوتبال، عوامل مدیریتی، لیگ برتر، هواداران، هویت تیمی
