فایل ورد word تحليل اهميت - عملکرد ويژگي هاي خدمت بر پايه بخش بندي مشتريان با رويکرد داده کاوي (پژوهشي در بازار خدمات تلفن همراه در استان يزد)

    —         —    

ارتباط با ما     —     لیست پایان‌نامه‌ها

... دانلود ...

 فایل ورد word تحليل اهميت - عملکرد ويژگي هاي خدمت بر پايه بخش بندي مشتريان با رويکرد داده کاوي (پژوهشي در بازار خدمات تلفن همراه در استان يزد) دارای 29 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد word تحليل اهميت - عملکرد ويژگي هاي خدمت بر پايه بخش بندي مشتريان با رويکرد داده کاوي (پژوهشي در بازار خدمات تلفن همراه در استان يزد)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد word تحليل اهميت - عملکرد ويژگي هاي خدمت بر پايه بخش بندي مشتريان با رويکرد داده کاوي (پژوهشي در بازار خدمات تلفن همراه در استان يزد)،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد word تحليل اهميت - عملکرد ويژگي هاي خدمت بر پايه بخش بندي مشتريان با رويکرد داده کاوي (پژوهشي در بازار خدمات تلفن همراه در استان يزد) :


سال انتشار : 1391

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : مديريت فناوري اطلاعات

تعداد صفحات :29

در سیستم های مدیریت ارتباط با مشتریان، اهمیت و عملکرد ویژگی های خدمت بسیار حائز اهمیت است. تحلیل اهمیت عملکرد ابزار موثری برای اولویت بندی ویژگی های خدمت بر پایه نیاز ها و انتظارهای مشتریان و همچنین شناسایی نقاط قوت و ضعف سازمان در بازار است. در این پژوهش با هدف افزایش اعتبار و کاربرد نتایج به دست آمده از تحلیل اهمیت - عملکرد، ابتدا مشتریان بر پایه ویژگی های جمعیت شناختی و همچنین ادراک شان از عملکرد ویژگی های خدمت بخش بندی می شوند سپس برای هر بخش به صورت جداگانه ماتریس اهمیت - عملکرد ارائه می شود. برای بخش بندی مشتریان از نقشه های خودسازمانده و برای محاسبه اهمیت ویژگی ها در هر بخش از شبکه عصبی پیشخور چندلایه استفاده شده است. یافته های پژوهش نشان می دهد، مشترکان تلفن همراه در استان یزد را می توان در سه بخش دسته بندی کرد. ماتریس اهمیت - عملکرد ویژگی های خدمت مختص هر یک از این بخش ها نیز شناسایی شده، بر پایه نتایج، پیشنهادهایی به شرکت های ارائه کننده خدمات تلفن همراه ارائه شده است.
كلید واژه: شبکه های عصبی مصنوعی، نقشه های خودسازمانده، تحلیل اهمیت، عملکرد ، خدمات تلفن همراه، بخش بندی مشتریان، داده کاوی

لینک کمکی